INGEVULD

VACATURE SENIOR PROJECTLEIDER RENOVATIE EN NIEUWBOUW (32-36 uur)


‘Zorg jij voor dé perfecte voorbereiding voor de renovatie van ons vastgoed en weet je die in samenwerking te realiseren?’

Dit zijn wij
Woningbouwvereniging Hoek van Holland (WVH) is dé sociale huisvester in Hoek van Holland. Wij zorgen voor 2.000 goede en betaalbare woningen voor mensen die dat nodig hebben. WVH zet zich – samen met onze partners - in voor een fijne woonomgeving. Gewoon goed wonen! Wil jij hier een bijdrage aan leveren met een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid?

De komende jaren zal maar liefst 30% van ons bezit worden gerenoveerd of vervangen door sloop-nieuwbouw. De vastgoedafdeling is in opbouw en zal uiteindelijk uit 4 medewerkers bestaan en is verantwoordelijk voor het beheren én tijdig vernieuwen van de vastgoedportefeuille.

Wij bieden een prettige, informele werkomgeving met veel ruimte voor jouw eigen inbreng en ondernemerschap. WVH heeft jaren geleden de keuze gemaakt om zich te ontwikkelen naar een regie-corporatie. Als professioneel opdrachtgever kiezen we er voor om met aannemers resultaat gericht te gaan samenwerken en te komen tot prestatieafspraken. De medewerkers op de vastgoedafdeling hebben de rol van regisseur in de vastgoedprocessen. De aandacht en tijdsbesteding is verlegd naar het voortraject van projecten, de fasen waarin het programma van eisen wordt opgesteld, de haalbaarheid van een project wordt bepaald en de juiste partijen en expertises worden geselecteerd die meedenken in dit voortraject.


Je werkt samen in een divers team met veel verantwoordelijkheid
Onze vastgoedafdeling kan alleen succesvol zijn als er een samenspel ontstaat in het team. Elk teamlid heeft zijn of haar eigen focus met een overlap naar het gebied van een collega. De focusgebieden van de vastgoedmedewerkers zijn:

  • Renovatie en nieuwbouw projecten met overlap richting strategische portefeuille vraagstukken en de lastige projecten binnen planmatig onderhoud (dit ben jij!).
  • Planmatig en niet-planmatig onderhoud met overlap richting renovatieprojecten (nieuwe vacature).
  • Vastgoed data met overlap richting planmatig onderhoud (medewerker bedrijfsbureau).
  • Portefeuillestrategie met overlap richting haalbaarheid en voorbereiding renovatie en nieuwbouwprojecten (manager vastgoed).


Schermafbeelding 2019-09-09 om 15.47.41
Hoe ziet je werkdag eruit?
  • De kern van je werk is het haalbaar maken, voorbereiden en uitvoeren van renovaties en nieuwbouw projecten, met de nadruk op renovaties in bewoonde staat.
  • De voorbereiding van een grootschalige renovatie (duurzaamheid) van 105 eengezinswoningen is je eerste grote project waaraan je direct zult starten.
  • Daarnaast werk je aan de voorbereiding van de zwaardere, ingewikkeldere planmatige werkzaamheden voor de huidige portefeuille.
  • Je hebt een belangrijke rol in het ontwikkelen en herijken van de portefeuillestrategie.
  • Je weet verschillende scenario’s te ontwikkelen om de vastgoedportefeuille te verduurzamen en kunt dit (of leert dit) door te rekenen in het rekenprogramma VABI.
  • Je schrijft voor het MT adviezen naar aanleiding van keuzen die gemaakt moeten worden op portefeuilleniveau of op projectniveau.
  • De stukken die je maakt zijn onder meer haalbaarheidsstudies en risicoanalyses, verder formuleer je projectrandvoorwaarden en PvE’s. Je stelt de stichtingskosten op van projecten en beheert deze. Samen met afdeling Finance & Control maak je ook exploitatieberekeningen.
  • Als regisseur begeleid je de uitvoering van projecten en evalueer en analyseer je afgeronde projecten.

Om succesvol te kunnen zijn vragen wij van jou dat je
  • Een technische opleiding op WO of hbo+ niveau hebt afgerond en ruime ervaring hebt met grootschalige renovatie- en nieuwbouw projecten.
  • Affiniteit hebt met duurzaamheidsvraagstukken.
  • Externen op resultaat aanstuurt.
  • Goed kan schrijven, denk aan stukken voor een RvC.
  • • Moeiteloos schakelt tussen de verschillende niveaus van property management (het dagelijks beheer van de woningen), asset management (tactisch) en portfolio management (strategisch).
  • Integraal denkt: je legt verbinding tussen mensen, stenen en geld.
  • Graag nadenkt over hoe vastgoedprocessen continu kunnen verbeteren en deze verbeterprocessen ook initieert.
  • Verder denkt dan alleen je eigen werk, maar ook je collega’s op de afdeling helpt en met ze meedenkt.

Wij bieden jou
  • Een nieuwe brede functie die je mede zelf mag vormgeven.
  • Een kleine en slagvaardige organisatie met een open sfeer.
  • Een toegankelijk managementteam.
  • Leidinggevende die medewerkers faciliteert en veel vrijheden en verantwoordelijkheden geeft.
  • 32 tot 36-urige werkweek en een jaarcontract met vervolgens een vaste aanstelling met een bruto maandsalaris van € 3.961,- / € 5.345,- (36 uur).
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden, reiskosten en een pensioenregeling.

Solliciteren
Hebben we jouw interesse gewekt dan nodigen wij jou van harte uit om te solliciteren. De wervingsprocedure wordt begeleid door Van Hezik Werving & Selectie – Interim. Als je vragen hebt over de inhoud van de functie dan kun je contact opnemen met Philipe op 0643495666. Een motivatiebrief vinden wij net zo belangrijk als het curriculum vitae. Deze kun je sturen naar info@vanhezikenpartners.nl.

Als de interesse wederzijds is, zal Philipe een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Als de uitkomst hiervan voor beiden positief is, zal hij jouw persoonlijk profiel met WVH delen. Naar aanleiding hiervan zullen gesprekken volgen met de manager vastgoed, enkele collega’s en later in de procedure een kennismaking met de directeur-bestuurder.

Contractvoorstel en indiensttreding
We doen je een aanbod voor een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling. Een referentie-onderzoek (uiteraard na toestemming) maakt deel uit van de selectieprocedure.


Stuur direct een bericht